Monday 18 June 2012

Jalan-jalan ke Media Prima (TV3)

Tak lama dulu opis ada buat lawatan sambil belajar ke Media Prima khususnya bahagian Media Korporat dan Perhubungan Awam la. Alhamdulillah, kami di sambut mesra dengan PRO Media Prima yang memberikan penjelasan panjang lebar mengenai sejarah TV dan PRO khususnya... kami juga turut di bawa ke bahagian berita semasa, bilik berita, studio raman berita dan jugak radio FM di bawah naungan Media Prima seperti Hot FM, One FM, Fly FM manakala TV pulak ada TV3, TV8, NTV7 dan TV9.... Antara drama yang telah dihasilkan dibawah Media Prima adalah hasil terbitan daripada Grand Brilliance & Primework Studios,... media lain adalah seperti Gua.com.


Banyak rancangan best yang disiarkan di TV3... drama Melayunya tak yah cakap la setiap sabtu (malam) memang terpacak depan TV kecuali kalau drama tu tak berapa nk sentap jiwa.... Kami pegi sana ramai tak terkira plak berapa orang...hehehe...xsempat nak kira. 

Pengalaman best tu dapatla jumpa beberapa orang pembaca TV terkenal tapi ramai yang bz so tak sempat nak amik gmbar....juga dengan penyampai radio tapi tak leh kacau sebab dorang tengah 'on-air'. Masa nak balik tu sempat jumpa Dynaz n Adam... Hmmm, agak peramah dorang ni tapi mcm malu-malu lak bila jumpa kita terutamanya Adam AF la... senyum-senyum kucing je..... 











2 comments:

  1. puan, nak tanya bagaiman cara ea nak hubungi tv3 untuk kita buat lawatan?

    ReplyDelete
  2. Sy pun nak tau macam mana prosedur untuk buat lawatan ke sana..

    ReplyDelete