Wednesday 6 June 2012

Ex-opis mate yang dah bertukar

Hmmmm...rindu pulak rasanya kat member-member opis aku dulu yang dah bertukat kat tempat baru... Apa khabar la dorang kan, ingat lagi ke kat aku? huhuhuh. Banyak kenangan tercipta masa bersama-sama dulu....hepi sangat tapi sekarang opis dah berubah rupa sebab ramai orang baru masuk..bukan tak ngam dengan dorg tapi yela mula-mula nak biasakan diri. Tapi memang la, suasana kerja tu macam dah berbeza sikit tak macam dulu.....


Kak Tina rohayu...sama masuk keje dgn aku..
Kenangan hari merdeka
Kiri : izu tudung itam tu (dah bertukar), kak ema, fisha, kak iema, dayang, kak abby,
kak memi dan aku la...
kak memi dah bertukar ke pahang
Kak safa a.k.a cik casilda pun bertukar gak...
Shikin dah bertukar ke Pulau Pinang
Dengan kak kiah yang dah lama bertukar
Dengan kak ita, PRO sepital
Dengan Ain
dengan Lily


Huuuuuuuhuuhhu ramai lagi la yang dah bertukar...aku je masih kat sini dah hampir 6 tahun. Start masuk sampai la ni masih setia di sini....hhhmmm, xpe la dah rezeki aku kat sini..mana tau masa depan macam mana kan...Allah yang tentukan semuanya...






3 comments:

  1. samala cm uji. start posting msh setia di MKK. tp x pernah boring sbb dh berkhidmat dgn 5 org pengarah, rakan sekerja yg silih berganti dan pelbagai tugas yg x pernah sama (sbb program pun banyak ya ampun). apapun, serba cukup di MKK ni tiada yg kurang. syukur alhamdulillah...

    jemput cuci2 mata kt cni, blh order kalo berkenan :) sudi2lah tengok kalo berkenan. wt ms ni cuma ada 1 stok shj. akan direstock kalau ada permintaan. http://sayangizz.blogspot.com/2012/06/childrens-kitchen-food-stand-toy-play.html

    ReplyDelete
  2. tu la uji..sedey kan kawan opis datang silih berganti tapi diri masih di sini....ok nnti mata akan dicuci kalau ada yg berkenan tu nnti direct je i kol uji ye...

    ReplyDelete
  3. Ahaks...baru terbaca entri ni marzawey...xpa..mana tau lepas ni ada rezki tukar tmpt baru...😊

    ReplyDelete