Monday 27 April 2015

Kawan-kawan a.k.a opismate yg best

8 Tahun berkhidmat di sini banyak suka duka yang dah aku lalui. Dari tak tau apa2 lama2 tau la kan sebab dah berakar kat sini. Gelak tawa dengan kawan-kawan is the best moment yang takkan aku lupa sampai bila2. Disini la aku mula bertapak dan di sinilah memori tercipta...wahhhh, 'dalam hati ada taman'. Mula2 masuk keje dapat berkenalan dengan sorang kakak yang banyak bagi aku nasihat.. kak Memi Asdora. Lama jugak dengan dia sampai  la dia dah bertukar ke Pahang dan dah naik pangkat pun sekarang ni...dah jadi bos dah....


Tahun-tahun berikutnya digantikan dengan kawan-kawan yang penuh gelak tawa, tak kering gusi....Fisha, Kak Rahimah, Muzlifah, Fatin & kak Marhaiza. Dalam ramai2 yang paling kuat gelak adalah si Muz...memang nak gelak dengar dia gelak. Yang paling becok si Fisha....Tapi yela kan tak semua akan sentiasa ada dengan kita. Fisha dah bertukar ke Melaka....Muz pulak dah bertukar ke Penang. Masing-masing tinggalkan kenangan je kat sini. Sama jugak dengan kak Rahimah turut berpindah opis ke Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur.... Dalam diam2 tup2 keluar sorang lagi anak dia. Alhamdulillah lelaki... Tinggal la Fatin & kak Marhaiza je teman aku kat sini....

Me & kak mah

Ni amik bunga si Muz......

Time ni tengah membuyung...blue theme

muzlifah

Kak mah, Fatin & Fisha....memang kaki selfie nih

Time last2 dah kak mah nk pindah....

Ni la keje  n hobi kami

Ni la ...boleh buat cover album

Me n Fisha

Ni la si Muz....ntah apa yang digelakkan pun xtau...kuat gelak minah ni..hahahahha

Elokla kami memang suka selfie.....wakakakakaak

No comments:

Post a Comment