Monday 27 April 2015

Kami yang 'Happy go lucky'

Aku memang dah berusia 32 tahun.... tahun ni tapi jiwa tetap remaja..wakakakaka... (sila muntah hijau. Apa? ingat muda2 je boleh selfie... wefie?? aku pun boleh la...muahaha apatah lagi kalau berkawan dgn budak bujang + muda mmg menjadila kan...  asalkan hepi & xkacau orang xpe kan. Aku ni kan open minded... Ala, selagi boleh tersenyum utk selfie ni ..sok2 dah kerepot xcantik nk senyum susah nk pegang kamera payah nk selfie kan....






Tengokla tu...layankan jela si Fatin nih...hahahah sekali sekala xpe kan. Bukan setakat dengan opis mate je aku suka berselfie + posing2 ni..dengan anak-anak pun jadila kan sebab en suami bukan jenis yang suka amik gambar (orang laki mmg gitu gamaknye ye, susah bebenor)....Anak aku pun layan kan jela ibu dia yg mmg jenis mcm ni....





No comments:

Post a Comment